Monday 24 June 2013

Body Inspiration

Príjemný večer želám :) Hlásim sa k vám s menším článkom. Bude o najbližších novinkách,ktoré nájdete na blogu a o Body Inspiration. Ako iste viete, už na blog.cz, som chcela pridávať cvičenia na chrbticu,brucho, spevnenie svalov...Tento nápad v najbližších dňoch spolu s podrobnou inštruktážou uvidíte spracovaný na tomto blogu. Takisto sa môžete tešiť aj na môj cvičebný prázdninový plán,ktorý sa tu objaví presne 1.7.

Čo sa dnešného dňa týka, budem stručnejšia lebo sa ešte idem učiť angličtinu. Dnes som šla do školy na krásnu druhú hodinu (love stredná) čo znamená, že som sa skvele vyspinkala. V škole sme sa nudili,ale na prekvapenie som v nej sedela len hodinu a pol. Až doteraz som si myslela,že 2 hodiny ale práve som si to prepočítala a bola to len hodinka a pol :D Potom som šla s kamarátkami vybaviť osobné veci ako napríklad Terranova a Dráčik :D Poslednou zastávkou bola Jazyková škola, kde sa hlásim do 4.ročníka na anglický jazyk. V štvrtok o štvrtej ma čaká rozdielový test. Ak ho urobím som v 4.ročníku ak nie som v 3.čo je ok,lebo tam chcem ísť:D Myslím do tretieho.Musela som aj okamžite zaplatiť školné na 1.polrok čo je 83€. Hneď blízko bola pošta tak som na ňu rovno zašla. Bordel aký tam majú sa nedá opísať -_-. Všetkých by som ich vyhodila. Whatever... idem sa pripraviť na angličtinu. A nezabudnite, že okrem cvičení mám pre vás aj články o kozmetike, recenzie a nákupy. Už dnes sa naplno púšťam do tvorby :)
See ya!


1 comment:

  1. Jéj tak to sa teším na články o cvičení ! Síce už len behám (a občas robím brušáky) ale to neznamená, že si nejaký cvik nevyskúšam, a nikdy nevieš či sa mi náhodou nezapáči.

    Ja teraz musím sedávať v škole 5 hodín - od 8:00 do 12:30 - a aj tak tam nič nerobím len sa rozprávam s kamoškami. Zajtra máme očap a pozajtra branné - bože komu sa tam chce ísť ?! Dúfam, že bude pršať. Nech je ten dážď aspoň na niečo užitočný.

    Super inšpirácia ale ako pozerám, ani tá ma nenakopne do toho aby som robila niečo iné ako behala :D Ale keď tak nad tým rozmýšľam, idem si dať aspoň nejaké brušáky.

    ReplyDelete