Sunday 23 June 2013

Plaza Time

V piatok 21.06. som sa rozhodla spolu s Klaudiou vykašľať na školu, v ktorej  aj tak nič nerobíme a vyraziť spoločne s mojou mamkou na kúpalisko. Toto naše kúpalisko sa volá Plaza Beach (nájdite si ho na nete) a je celkom blízko môjho aj Klaudiinho domu...Tak na rovnako. Preto sme sa s maminou o 9.40 vybrali vyzbrojené časopismi,opaľovacím krémom,osuškami,plavkami,vodou a podobnými vecami na kúpalisko. Sprvoti sme sa báli, že nám nevyjde počasie, pretože hlásili búrku a dážď, no nakoniec to vyšlo. Pred Plazu sme prišli s malým meškaním no slečna Klaudia mi napriek tomu volala X krát.


Po príchode nás prekvapil prehnane dlhý rad,aký som nezažila ani cez prázdniny. V rade stáli väčšinou prachatí do čierna opálení ľudia s malými deckami. Poslušne sme si vystáli radu a pobrali sa hľadať lehátka. Ja som chcela tie situované rovno pri bazéne, ale moje 2 spoločníčky sa rozhodli pre lehátka so slnečníkom v akejsi ,,záhrade" oddelenej od bazéna stromami a sprchou. Tak som teda ustúpila a prichystala si lôžko. Okamžite sme sa natreli a ponáhľali do vody. Nachádzali sa tam 3 bazény. Jeden obrovský zvláštneho tvaru kde bola chladnejšia slaná voda, jeden detský s preliezkami a malými tobogánikmi a jeden plavecký s majákom a šmykľavkou. Ako prvé sme zašli do toho najväčšieho so slanou vodou.Viete si predstaviť aké rozhorúčené sme zo slnka boli a teraz šup do bazéna. Napriek tomu,že voda mala vraj 26 stupňov bola riadne studená,no po čase sme si zvykli a nevnímali teplotu. Sedeli na schodíkoch a klábosili alebo plávali. 



Okolo 11stejkeď som sa chcela opaľovať začali tie 2 drmoliť,že sú hladné :D Ja som nebola no alečo už. šli sme teda do jednej ,,reštiky", čo tam bola a po dlhom premýšľaní sme si vybrali slepačí vývar, tresku s hranolkami a kofolu. Mne osobne chutilo všetko, ale mamina s Klaudiou to výrazne okomentovali :D. Neskôr keď bola Klaudia opäť hladná, sme skočili na zmrzlinu,ktorá bola absolutly delišis! Ja som si dala banánovočokoládovú a malinovú, Klaudia snickers a malina a mamina čučoriedka a malina. Dosť rýchlo sa topila vzhľadom na to, že vonku bolo 32 stupňov.

Neskôr som ukecala kamošku aby sme šli na šmykľavku čo bola podľa mňa ohromná sranda aj napriek tomu,že sa mi po každom páde do vody zaryl spodný diel plaviek....no viete :D Takto sme sa bláznili ani neviem koľko hodín. Trochu sme sa samozrejme aj opaľovali aj keď Klaudia aj mamina nevedeli obsedieť. Po Klaudiinom neustálom spievaní o tom,že je hladná sme ešte zašli na tácku hranoliek s kečupom.


 V bazéne sme sa pri neskutočnej nude rozhodli pretekať v plávaní :D. A boli tam taký 2 či 3 chalani (ani trochu pekní) a akurát sa mi postavili do cesty tak som spontánne skričala UHNI! čo bolo menší trapas :D a pustili sme sa s Klaudiou do neskutočného rehotu. Inak ani si neviete predstaviť akí dokážu byť ľudia chlpatí. Teda aspoň ja som si to nevedela predstaviť, ale na kúpalisku som stretla 2 alebo 3 neskutočne chlaptých ľudí. Chápete normálne mali celé telo chlpaté. Husté,tmavé,kučeravé chlpy :D Kebyže som ja chlapatá ešte i na chrbte tak sa nejako oholím :D


V každom prípade bol to dokonale vydarený večer a domov som prišla o pol siedmej zničená a spečená ako klobása,ale s dobrou náladou. Aktuálne pripravujem recenziu na opaľovací krém.Zase zajtra,užite si zbytok víkendu :)


Videli ste už veeeľmi chlpatých ľudí? Čo si o tom myslíte?
Ako ste trávili víkend?

3 comments:

  1. Bože komentujem to druhý krát lebo po prvý krát sa mi to nepridalo a prehodilo ma to!! :D
    No pri prvej fotke som sa rozosmiala. Grétka a dora :D "Pozor aby ti ten klobúk neodfúklo"! :D
    Sranda, že klaudi bola stále hladná. Jak čítam, čo všetko ste pojedli je to sranda a ostala som hladná :(
    Máte pekné plavky oboje :)
    Slunce moje čo ti sem napíšem ty hula hula? Jááj :D Ešte som moc nepochopila, že s kým ste to ešte vlastne boli? :D

    ReplyDelete
  2. Jéjo :) Tá posledná fotka je strašne zlatá, máte obidve skvelé postavy :33 Aj ja by som si tak zašla na nejakú kúpalisko, ale máte tu 2 a aj to dosť šupné -_- 26°C?? Neviem, či aj my na plážku takú nemáme :) Ako som tak pozerala ten váš obedík, začala som byť hladná a do mňa by sa to teda vôbec nevpratalo, ale tá zmrzka áno! *_* Nebolo tam vo vnútri potom veľa ľudí, keď ste stáli taký veľký a dlhý rad?? :)

    XoXo Chloé

    ReplyDelete
  3. Najviac som sa na tomto článku smiala na chlpatých ľudoch a na tom, ako sa Klaudia s tvojou maminou vo všetkom zhodli :D Vyzerá to tak, že si bola v tento deň mierne diskriminovaná ale ako vidím užili ste si to.
    Ja chcem ísť cez leto s kamoškamy do Tatralandie, pretože u nás na kúpalisku stretneme každého a to vážne nepotrebujem. A hlavne je to tu dosť také ... neviem no -_- Bola som tam asi 2x a nabudúce keď budem chcieť ísť vážne o tom porozmýšľam.
    Víkend som strávila s Bety, chillovali sme, pozerali film, opalovali sa a tak :) Neskutočné teplo je. Teda, bolo. Dnes a včera pršalo (y) Top. A to je vraj koniec júna, hlavne, že dnes som si od kamošky musela požičať sako (ona mala ešte jednu bundu) a aj tak mi bola zima. Hrôzaaa.

    ReplyDelete