Saturday 30 August 2014

DIY:Back to school/Späť do školy

Opäť po dlhšom čase a dlhšom článku zdravíčko. Už ste si hádam všimli,že prázdniny sú na konci a my budeme musieť opäť ísť do školy. Česi v pondelok my až v utorok,ale aj tak. Viem,že sa nikomu nechce a že na to nikto nechce myslieť,ale je to tak a preto som vytvorila toto video,aspoň na spríjemnenie začiatku školského roka. Uplynulý týždeň som makala ako fredka na tomto videu. Bolo strašne dlhé a ešte aj je,ale dúfam,že mi to odpustíte. Nebudem tu písať neviem aké litánie len zopár viet,ktoré by som chcela napísať na adresu videa. Za prvé to je posledné video čo v najbližšej dobe uvidíte,za druhé sa ospravedlňujem,že ma pravdepodobne zase nie je počuť,ale ja fakt kričím a hovorím hlasno,ale keď to dám na youtube nejako sa to stíši, za tretie video je také dlhé pretože tie nápady,ktoré tam uvidíte sú zväčša vymyslené mnou,nie okopírované a teda sú trošičku prepracovanejšie (nie všetky) než oblepenie zošita washi tape páskou :D, aj keď jeden sa na to podobá. Je tam 6 nápadov ako si skrášliť zošity,preto je to tak pekne dlhé. Tak ja dúfam,že si video užijete a že niečo budete počuť :D Pod videom ešte napíšem pár riadkov o washi tape páskach,ktoré ste určite videli u zahraničných youtuberek ak ste pozerali Back2school videá.



Washi tape pásky. Japonské pásky veľmi populárne vo videách amerických youtuberek. Dajú sa zohnať aj u nás a to buď v kreatívnych potrebách, v tchibe alebo na stránke nordicday.sk 
Ja som si sama jednu kúpila na oskúšanie. Konkrétne z kreatívnych potrieb,jednoduchú ružovú,pásikavú za 3,20€ čo je dosť drahé. V tchibe a na nordicday.sk ich majú lacnejšie. Podľa mňa sa to vôbec ale vôbec neoplatí kúpiť. Ako každá páska,to vôbec nekryje,čiže pôvodná obálka presvitá cez pásku. Jasné,môžete pridať viac vrstiev,ale to je podľa mňa nepraktické,lebo vám to len urobí hrubý zošit a zbytočne miniete pásku. Ja som namiesto toho použila lacnejšie stužky a efekt bol rovnaký dokonca oveľa lepší.

Dúfam teda, že sa vám tieto nápady páčili a že ste sa nechali inšpirovať. Je to skvelá zábava, takto si vyzdobiť zošity, urobiť niečím výnimočné. Taktiež nemusíte preplácať zbytočné peniaze v supermarketoch kde jeden obyčajný notes stojí euro ale obyčajný notes natretý na ružovo už 3€.  Ja vám želám úspešný štart do nového školského roka. Pre tých,ktorý práve nastupujú na strednú školu,prajem pevné nervy a veľa šťastia. Určite si nájdete skvelú partiu,kopu nových kamarátov a spoznáte kopu nových ľudí. Bude vám skvelo a budete mať kopec nových a nezabudnuteľných zážitkov a nikdy nebudete chcieť zo strednej odísť :) To vám teda želám,no a tým,ktorý začínajú ďalší rok so známymi tvárami taktiež veľa šťastia,pevných nervov a aby bol tento školský rok taký aký si ho predstavujete :)



With l♥ve and esteem,Berry

16 comments:

  1. Skvelé a originálne typy! Ale ja si zošity zdobím len tak striedmo, lebo sa bojím, že by som niečo mohla pokaziť. :D

    ReplyDelete
  2. Jááj, ty máš tak super nápady, že jako.. klobouk dolů, vážně. :3 a máš to tady úlně super designově udělané, vážně. :) páčí sa mi tu. ^^

    taky jsem chtěla udělat nějaké video na Back2School, ale řekla jsem si, že jich je tolik, že pff, kašlu na to. .))

    chci mít tvou kreaitivitu. -_-

    ReplyDelete
  3. Keďže som z blog.cz nebudem ti tak často komentovať články, ale čítam si každý jeden.
    Milujem tvoje videá, nechávaš v nich kus seba. Páčil sa mi aj vlog, prečo si odišla z blog.cz a veľakrát som sa nasmiala :) DIY video som si pozrela a prvé čo si všímam je hudba (ale to aj v seriáloch, filmoch) a hneď prvá pieseň mi bola povedomá a páčila sa mi, no ale som ju nevedela zaradiť, ale už ju mám a teraz ju vkuse počúvam, ďakujem Berry :D
    Ja som si tiež chcela kedysi v júni dať taký papier kde by boli vety z TFIOS a aj Okay? Okay..., ale keďže bol koniec školského roka, načo by mi to bolo. Lenže teraz keď som si pozrela to video, zase o tom premýšľam, pretože sa mi spolužiaci smejú, že mám na obrázku marihuanu -_- ja im furt na to: To je javorový list. Takže snáď si na to nájdem čas a spravím si to.
    Žiaľ tvoje nápady nevyužijem, pretože mám normálne zošity a nie, také ako ty a tam sa mi obrázky páčia. Ale nápad je naozaj dobrý, páči sa mi ten s TFIOS a aj ten kde sú tvoje obľúbené veci.
    Podľa videa vidieť, že máš doma pokoj a nikto ti nevlezie do izby, ja to šťastie nemám :D A tvoj pes na tej stoličke :D Neviem prečo, ale zdala si sa mi nachladená.
    Keby som robila také video ja, tak na mňa rodina bude pozerať, či mi šibe, že mám v ruke zošity a učebnice :D
    A na konci waiting for superman :3 <3
    (lion. | http://lionempire.blog.cz)

    ReplyDelete
  4. Musím tě pochválit za to jak to video je vytvořené, skvěle sestříhané, vložená hudba prostě super :) akorát mě teda nenadchlo moc ten obsah, protože oblepených sešitů už mám plý zuby, protože to dělají všichni :D dělala jsem to dokonce už v druhé třídě a neptořebovala jsem na to návod na youtube:D
    Ale MOC se mi líbil ten sešit s tím peříčkem, ten "ocákaný" těmi barvami a ten poslední, ten mi přišel hodně originální :)

    RE: jinak ten font se jmenuje: brush-tipTerrence :)

    ReplyDelete
  5. Mega! Tie zošity sú úžasné! Najviac sa mi páčila fyzika podľa "Na vine sú hviezdy" a potom biológia s tým vrecúškom. Všetky boli skvelé (na môj vkus až príliš ružovej a takýchto odtieňov, ale prežila som to (A)), ale tieto sa mi páčili najviac.
    Je to skutočne originálne, mňa by niečo takéto nenapadlo ani za sto rokov. Akokoľvek to ale bolo originálne nevyužijem to, pretože ja som si kúpila úplne dokonalé a krásne zošity a páčia sa mi také aké sú a navyše, na toto by som skutočne namala nervy! :D Ale je to skutočne suprové, geniálny nápad, až by mi bolo normálne ľúto niečo do tých zošitov napísať. By som si ich iba niekde pekne vystavila a koniec. Ale treba sa pochváliť. A aj teba treba pochváliť. Sú fakt úžasné (a viem, že sa opakujem, ale inak sa nedá!). A inak, ďakujem, že si mi pripomenula školu, ktorá je už v utorok (pomooooc) naozaj sa ti treba poďakovať :D

    P.S.: Páčili sa mi ešte tie zošity s tými pierkami a tá chémia s tými farbami. Na záver už len: klobúk dolu!! :)

    ReplyDelete
  6. To jsou nádherné sešity! Není to nic zas tak těžkého, stačí skvělý nápad, který ty máš, a ne jeden.
    Zkusila bych to, ale přijde mi to takové... zbytečné, ale ne ve špatném smyslu. Chovám se totiž k sešitům docela hnusně, a tak nemá cenu, abych si je nějak zdobila, protože by mi pak bylo líto, že jsou zničené. :D Ale možná to na nějakej jeden sešit zkusím, aby se neřeklo. Strašně se mi to totiž líbí. :)
    A to video bylo skvělý, vtipný a super, a vůbec nevadí, žes to točila z jiné strany, než jsi chtěla. Všechno se dá hezky pochopit. :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Musím len súhlasiť s názormi vyššie, video je úplne super originálne. Len ja neviem, v poslednej dobe sa to s tými obalmi a vzormi podľa mňa trochu preceňuje, mne osobne je väčšinou šuma-fuk aký mám obal. Ale keď je niekto kreatívny (čo ja asi-určite nie som), tak je to super nápad. A aj tebe prajem úspešný štart do nového školského roka, keď sme už pri tom :)

    -> perfect-sunrise.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. From the bottom of my little precious heart ... Už vieš môj názor na video :D A uisťujem ťa po 100 krát, i love it! *whispering* a myslím že sa to páči aj ostatným! Najviac sa mi páči ten origoš čo je na ňom všetko čo miluješ. Me. Wat. Počkaj... prečo tam niesom ja?! Grr...
    Mimochodom, ja chápem že tie washi pásku nekryjú, ale keď to je také cute :D
    Dlhé koláče? Mne to príde že: nahádžem všetko do misy, trochu to premiešam a strčím to do trúby :D That´s all... Teda, samozrejme keď mi tam nepobehuje niekto s foťákom :D
    - wittedblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Fíha, dala sis s tím tedy pořádnou práci, jak tak koukám. Máš to precizně propracované a moc se mi to líbí - velký palec nahoru si zasloužíš! Klobouk dolu jako.. Já bych se asi do tohohle jen tak nepustila :D Dělala bych to týden snad. A to nejméně :D Každopádně je to velice povedené a i originální video (ostatně výše nade mnou to také všichni chválí, chválí a chválí). Líbí se mi všechny, nejvíce asi ten první, který je inspirovaný TFIOS. Je to hezký a trochu i "roztomilý" nápad. Já si nijak takhle nikdy sešity nevylepšovala, jen očumuji u ostatních YouTuberek, jak to mají hezky vypiplané a tak :D :)

    ReplyDelete
  11. Tie nápady sú úplne super. Ja si vždy hovorím, že si vyzdobím zošity a poriadne ich prečačkám, no nakoniec na ne nedám ani obal a do konca roka im chýba aj obálka a poprípade predná a zadná strana. Ale tentoraz sa s tým asi fakt vyhrám:D

    www.mrs-dominica.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Nádherné video. Pozrela som si len polovicu, lebo je strašne dlhé a ja sa ponáhľam na obed :) Keď tak ho potom dopozerám.
    Si strašne šikovná a zlatá. Ten prvý nápad na zošit je dokonalý. To by ma nenapadlo ani v mojej najkreatívnejšej chvíľke :D
    Podobné pásky majú aj v Kik. Je ich tam viac a sú za euro :) Tie sa celkom oplatia.
    Neodlepujú sa tie stuhy čo si tam dala namiesto nich?
    Aj tebe prajem úspešný rok a samé výborné známky ;)

    ReplyDelete
  13. Krááásne :)) Ja by som na to nemala trpezlivosť :P

    http://stylebyklarie.blogspot.sk/

    ReplyDelete