Wednesday 10 July 2013

Berry's Summer Style

Prajem príjemný prázdninový deň priatelia :) Dnes je ako obvykle (až sa čudujem) krásne a ja som sa rozhodla pridať sem súbor fotiek ako zatiaľ prázdninujem. A určite sa mi musíte pochváliť aj vy. Prázdniny som síce začala trochu unudene no teraz musím poklopkať idú úplne skvele. Zatiaľ môj najkrajší prázdninový začiatok ever. Takže tento článok bude niečo ako fotodenníček pretože práve teraz idem zostrihať video a nemám veľa času :)

McDonald's with friends



Every day morning breakfast


Enjoying time with friends


Chilling at home


Just my puppy :)


Enjoying time with my bestfriend in pool :)
Viem, že ma zabiješ, ale obe vyzeráme jak pošuky a tá fotka je super :D :D :D


Ja sa s vami teda lúčim ,idem pracovať na videu :) Majte sa krásne! 

2 comments:

  1. Ahoj :) Začnem tvojim článkom a potom sa ťa na niečo opýtam. Sledovala som ťa strašne rada na blog.cz ale tu to máš tiež krásne.
    Myslím, že leto si užívaš naplno asi ako ja :)
    V MCD som nebola už asi rok. Na takú stravu :D nie som stavaná :D
    Myslím, že tie raňajky a zábavu s priateľmi máme dosť podobne :D
    -Chcem sa opýtač čo to si sledovala za film (seriál) ? tam na 4 obrázku ?
    A ten bazen ti závidím :/ U nás len prší.
    Teším sa na video a teraz ta otázka

    Ty si si založila blogspot ale prečo ? Je to lepšie ? Oplatí sa to viac ? Rozmýšlam nad tým aj ja a tak by sa mi hodila rada :))

    ReplyDelete
  2. V stredu, keď si písala tento článok, bolo počasie ešte pekné. Teraz je dosť zlé. Je zamračené a ochladilo sa. Dúfam, že teplo znovu príde.
    Moje prázdniny sú také... obyčajné. Teraz som bola síce u kamarátkinej rodiny na tri dni, tak tam som chillovala a bolo to niečo iné, ale teraz som opäť doma a opäť sa idem nudiť.
    Na akom videu pracuješ ? Na nejakom na blog ? Ak hej tak sa teším.
    Všetky fotky sú super :) Aaach, ako ti ja len tú zrkadlovku závidím :D

    ReplyDelete