Sunday 14 July 2013

Status update: I'm really sad. Cory Monteith is dead.

Zdravím pierka. Dnešok je vážne smutný. Od rána som mala chuť blogovať, ale potom som sa prihlásila na
facebook a zistila som, že môj obľúbený herec z môjho obľúbeného Glee je mŕtvy.  Myslela som si, že je to len nejaká nepodarená fáma, ale celý google,youtube,facebook, twitter aj we♥it je tým zaplavený. Som neskutočne smutná. Vždy keď zomrela nejaká hollywoodska hviezdička a fanúšikovia plakali pozerala som na nich ako na vyšinutých. Dokonca aj keď zomrel Michael Jackson či Whitney Houston ma  to tak nevzalo. Ľudia umierajú predsa každým dňom. No dnes som si uvedomila aké to pre tých fanúšikov je. Cory nebol len tak nejaká hviezda. Bol jedna z najmilších a najzlatších prominentných ľudí. Nie každá celebrita dokáže byť sama sebou, nenafúkaná a nerobiť somariny. Veľmi som fandila jemu aj Lee Michele. Mali sa brať. Glee bude natáčať 5. sériu a potom aj 6. Promo fotky pre 5 už sú hotové. Je na nich aj Cory. Neviem ako to chcú točiť. Glee bez Coryho je nič.

Pre tých, ktorí nevedia Cory Monteith bol 31 ročný herec, ktorý stvárnil v Glee Finna Hudsona. V reálnom živote chodil so svojou hereckou kolegyňou Leou Michele (Rachel Berry). Zomrel včera 13.7. vo svojej hotelovej izbe v Kanade za zatiaľ nezistených príčin. V 19. rokoch podstúpil liečenie z drog a opäť ho podstúpil v apríli tohto roku. Každý vraví, že sa predávkoval. Uvidíme. A aj keď nedá sa poprieť aký skvelý človek a herec to bol. Mal smolu, že mal mladosť takú akú mal. No Glee aj Lea ho zmenili.


Takže REST IN PEACE CORY. Always in my heart. Your biggest Gleek Berry ♥
PS. Idem sa pustiť do nejakého článku :) Musím sa odreagovať.

No comments:

Post a Comment