Monday 15 July 2013

Dermacol Water Resistant Sun Milk

Ak radi navštevujete môj blog podporte ho aj lajkom na facebooku.

Na konci júna, alebo na začiatku júla som vám sľúbila recenziu na opaľovací krém od značky Dermacol. Dnes som sa tento sľub rozhodla naplniť a pridávam sem môj názor, recenziu naň.
Tento krém som objavila v Tescu. Bol kupovaný dosť narýchlo pretože sme sa chystali na kúpalisko a ja som doma nemala žiadny opaľovací krém. Nechcela som Niveu ani Garnier lebo v DM drogérii boli predražené a v Tescu zase nemali môj faktor. Chcela som 20-ku. V regáloch s obrovskými zľavami na letné veci som našla tento opaľovací krém. So značkou Dermacol som spokojná, nikdy som s ňou nemala problém aj keď je  pravda, že som od nej vyskúšala len niekoľko prípravkov. Preto sa mi tento opaľovací krém pozdával, navyše vodeodolný za rozumnú cenu. Okolo 7 eur tuším.

Oficiálny popis: Vodeodolné mlieko na opaľovanie SPF 20 s beta-karoténom poskytuje účinnú ochranu ored slnečným žiarením. Ochranný komplex UVA a UVB filtrov spolu s vitamínom E a olejom z hroznových jadier zabraňuje poškodeniu pokožky vplyvom UV žiarenia a zamedzuje predčasnému starnutiu. 


Moje hodnotenie: Jedno slovo-panda. Tak som vyzerala po opaľovaní sa týmto krémom. Je vodeodolný, ale nie tak úplne. Predsa sa len na niektorých miestach zmyje a logicky sa vám na tých miestach vytvoria odkryté časti,ktoré vám slnko opáli viac ako tie krémom zakryté. Čiže vyzeráte ako panda. Aj tak ochrana nedostatočná, pretože sme spolu s mamkou boli spálené napriek tomu že ona sa natierala každú polhodinu. Aktuálne som si na dovolenku objednala z internetu sadu opaľovacích krémov španielskej značky Babaria, ktorej sieť výrobkov aktuálne ponúka 101 drogéria. Recenziu na ne pridám po dovolenke. Taktiež by som chcela k tomuto krému podotknúť, že je dosť riedky. Ako olej nie mlieko. Čo sa však dalo čakať lebo je v spreji nie ako klasické mlieko, čiže nič nevytýkam.


Zhrunutie:  + príjemná vôňa
                   + beta-karotén
                   + cena
                   - ,,vodeodolnosť"
                   -  ochrana
Spotrebujem ho, ale znova by som si ho asi nekúpila. Oveľa viac sa mi pozdávajú krémy od značky Babaria. Nateraz sa s vami lúčim, možno ešte dnes niečo pridám. Vy mi môžete do komentárov napísať, či ste tento krém vyskúšali a ako sa vám pozdával alebo aké skúsenosti máte so značkou Dermacol. 


No comments:

Post a Comment