Friday 14 June 2013

I am back bitches!

Dnes je to mesiac a 20 dní čo som naposledy pridala článok. Bolo to ešte na blog.cz. Sú to takmer 2 mesiace. Úprimne, som na blog vôbec nemala chuť. Samozrejme ani čas. Koniec roka písomky, skúšania, písomky a zase skúšania. Poznáte ten všeobecný kolotoč. V mojom voľnom čase som však príliš na rozbehnutie blogu nemyslela, radšej som si pozrela nejaký film ako napríklad Glee alebo Upírske denníky. Uspokojovalo ma to viac, po tom čo som prišla doslova zmorená zo školy. Napriek tomu som skoro každý deň dokumentovala môj život a predstavovala si návrat na blog. Rozhodla som sa pre blogspot, lebo je tu oveľa viac možností, je viac priehľadný a vyspelejší a celkovo je to tu také viac ,,šik" :D Pred pár minútami som sa pozrela na blog.cz a návštevnosť samozrejme úplne klesla. Dúfam však, že sa znova objaví, čo lepšie zvýši. Ani si neviete predstaviť koľko času som strávila hľadaním návodov na blogspot čo sa týka triedenia príspevkov . Aj tak stále nemôžem uveriť, že  som tu, že to dokážem s blogspotom! V každom prípade som šťastná a dúfam,že aj vy budete spokojní :)


1 comment:

  1. myslím, že si sa rozhodla správne pre blogspot. (ja som si nachvíľu založila blog na blogu.cz, ale pre mňa to bolo zas tam príliš náročné, lebo som zvyknutá na veci tu) určite sa ti tu zapáči a ja ti prajem veľa veľa úspechov. a keby niečo, rada pomôžem.
    bohemiandesire.blogspot.sk

    ReplyDelete