Thursday 25 December 2014

What a peaceful day...

Prvý sviatok vianočný mám veľmi rada. Napriek tomu,že tohto roku som príliš vianočnú náladičku nemala, sviatky si užívam. Hoci za oknom nevidím poletovať vločky a mráz mi nesfarbuje líca do červena (však oni sa sfarbujú aj bez neho a bez príčiny, a teraz potlesk pre my cheeks) cítim akési to čaro tohto dňa. Taký ten pokoj. Vonku nikto nepobehuje s nákupnými taškami alebo s mobilom pri uchu štekajúc na niekoho ohľadom problémoch v robote, domy a byty sú plné a rozsvietené, obchody sú zavreté a žijú jedine blikotajúcu vianočnou výzdobou a všade je to krásne a upokojujúce ticho a pokoj. Keď sa nad tým takto spoločne zamyslíme tak 1.Sviatok vianočný je jediný pokojný z celých Vianoc.



Blogovanie mi chýba, nemôžem povedať,že nie,ale tiež mi chýba aj oddych. Nikdy som si nemyslela,že gymnázium bude tak náročné. Možno ani nie obsahom,ale tým málom času čo máme. A tak na Vianoce proste leňoším. Plus som chorá (to by som nebola ja,že na sviatky ochorieť, a teraz potlesk pre moje štastie). Na začiatku prázdnin som bola v takej oddychovej fáze,že som začala sama od seba čítať celú trilógiu Fifty Shades of Grey. Už ju aj mám prečítanú a môžem sa venovať knihám,čo som dostala pod stromček.


Mala som taký plán, že by som vám pofotila Štedrý deň a tak veď to poznáte,ale potom som to zavrhla. Chcela som si to proste užiť také aké to je bez pobehovania foťákom aj keď by to mohol byť pekný článok,ale načo. Dnes vám tu píšem o tomto dni. A o tom aké som lenivé prasa. A ako potrebujem oddych pretože už keď som odchádzala z tej blbej školy (inak bol to strašne sad moment :D som akási precitlivená) mala som pred očami čo všetko ma čaká v januári. A je toho dosť. Ale teraz sú Vianoce a ja mám v pláne čítať, pozrieť si všetkých Harry Potterov po anglicky, dať si maraton Sám Doma a proste oddychovať.


Dosť ma mrzí,že tu nie je vianočný design,ale nič som nestíhala.Dokonca som sama vyrábala vianočné darčeky,takže som naozaj nemala čas. Tak som sa sem rozhodla prispieť aspoň takýmto krátkym denníčkom a pozrieť sa na vaše blogy, na ktorých som nebola straašne dlho.


Ach to je tak skvelý pocit, keď sa pozerám von oknom a vidím to také skvelé čaro.Kopec svetielok. Vyzerá to ako domov. Bolo byt o čarovnejšie keby namiesto blata na chodníkoch a kvapiek na okne boli snehové vločky, ale budiš, stále má tento deň také pokojné čaro.Dokázala by som celý deň ležať s knihou v jednej ruke a kakaom v druhej a sledovať tu scenériu.


Well ale je čas sa s týmto melancholickým denníčkom rozlúčiť a popriať vám krásne sviatky :) Tiež by som rada vedela ako ich prežívate vy, aké máte plány alebo čo pekného vám doniesol Ježíšek :)

Merry Berry Christmas!

4 comments:

  1. Ja som mala v pláne kopu vecí a mala som kopu nápadov na články, ale skoro všetky som zavrhla. Nie v tom zmysle, že by boli zlé alebo tak podobne, ale v tom zmysle, že sa mi skutočne nechcelo a blogovanie ma posledné dni (celý mesiac) vôbec nechytá, takže sa k nejakému článku budem musieť zase dokopať. Vlastne, dosť, že som vôbec otvorila tvoj článok, prečítala si ho a idem ho komentovať, pretože už ani na takéto blogové záležitosti nemám čas. No, čas by som aj mala, len tá chuť, nálada a elán mi chýbajú.
    S tou školou to máme podobne. I keď ja som bola priam šťastná, že odtiaľ odchádzam, pretože mi už lezú všetci na nervy. Tá idilka z prvých týždňov sa už vyparila, už sa ukázalo pár charakterov a zas mi začínajú niektorý ľudia liezť na nervy, ale o tom niekedy inokedy. Ale s tým učením to máme asi narovnako. Mňa čaká toľko písomiek, skúšania a rozdielových testov (niečo ako polročné písomky), že sa začnem učiť asi hneď zajtra. Teda, mala by som sa, je však jasné, že sa nezačnem.
    Dobre, že si nefotila. Veď na čo aj? Fotky by to síce boli určite čarovné, ale je dobre, že si si to užila bez toho behania s foťákom. Tak to má byť. A k tomu snehu sa nebudem vyjadrovať, lebo sa asi rozplačem.

    Aj tebe Merry Christmas! :)

    ReplyDelete
  2. Krásny článok. Akurát som si sadla, celá vyčerpaná z týchto sviatkov, ja som sa asni nestihla takto nad všetkým pozastaviť. Keďže včera sme mali klasickú večeru, ale dnes k nám prišla celá rodina, čo bolo ešte vyčerpávajúcejšie. Takže pre mňa bude takýto deň asi zajtra. Teda dúfam.
    Dostala som toho na Vianoce veľa, ale akurát čo by ťa mohlo zaujímať dostala som zrkadlovkuu ♥ A chcem sa tiež spýtať, že akú máš ty :)
    Tiež dúfam, že si mala krásne Vianoce a prajem ti ešte krásne prázniny :) Merry (Betty? :D) Christmas

    ReplyDelete
  3. Ach, děkuju moc, Berry. :)
    E&P- Chvilku jsem dumala nad tím, co to má být, ale pak mi to došlo. :D Až to dočteš, dej mi vědět. Zajímá mě, jak se ti to líbí a co si o tom myslíš. :) Jak tě můžou nebavit? Kdyby jich bylo o pár víc, nečetla bych nic jiného...

    K článku. Souhlasím s tebou, dnešek je vždycky nejklidnější den. A je to taková pohoda a všichni jsou takoví klidní a tiší, ale mají dobrou náladu.
    Doufám, že si teda Vánoce a prázdniny užíváš. :) 50SoG se ti líbilo?
    Krásnej zbytek Vánoc! :)

    ReplyDelete
  4. Tak ani zďaleka som včera nemala akýsi pohodový deň. Pre mňa pohodový deň znamená- robím si čo chcem, som celý deň v posteli, jem čo chcem a nikto ma neotravuje. Včerajšok bol však iný. Hoci som sa dosť dlho váľala v posteli s notebookom, potom sme šli k mojej krstnej a hneď potom k babke (po darček). Nebola som potom už na notebooku, pretože... je to zložité. Snažím sa užiť ešte tieto tri dni napísané červenou v kalendári, pretože už zajtra sa opäť musím pustiť do chémie. A navyše tatik ma stále láme, že mám ísť k nemu na západ, nechcem ísť.
    Niečo mi hovor o januári, hneď 8. máme písomku z chémie, musím si opraviť nemčinu, zistiť aké známky mi mienia dať a ak sa mi nebude počet trojok páčiť nejako to opraviť.
    Keďže je nemám vianočnú atmosféru, ani som nemala -mám jedine pri počúvaní jednej piesne- ja som ani neplánovala fotiť, že to urobím ako minulý rok. Možno to bude tým snehom, možno tým, že nie je mama doma. A možno len tým, že v mojej hlave v krabičke: "Vianoce" už nesvieti veľký nápis darčeky, pohoda. Pretože som si uvedomila, že naozaj tie Vianoce nie sú o darčekoch. Mala som problém čo vôbec dostať chcem a ak by nebolo CD a jednej knihy asi by som si nepriala nič. Na rok poviem všetkým, že namiesto tých množstiev ponožiek nech mi dajú peniaze a buď si niečo kúpim po Vianociach na seba alebo si budem šetriť. Akoby sa môj rozum rozhodol dospieť.
    Ja som tento rok ani Sám doma nevidela, keďže JOJ nepozerám a minule som si išla pozrieť aspoň na notebooku, vypla som to. Nemám tú vianočnú náladu.
    Eleanor a Park som dostala aj ja :D Len s tým rozdielom, že v slovenčine (však to máš po anglicky?), Fifty Shades of grey nechcem čítať, nemôžem tamtie veci čítať :D
    Dostala som ešte Hviezda jasná a Nebo nie je výmysel. Potom CD Audioheroín od Zoči Voči, ponožky, pyžamá, tričko, čaje a 70€. :) Čo ty?
    Ani blog ma nebaví, akosi sa pripravujem na ten prestup na blogspot. Stále pozerám moje seriály a odkedy bolo v telke promo na 5.sériu, som ako zmyslov zbavená. :D

    (http://lionempire.blog.cz)

    ReplyDelete