Wednesday 29 October 2014

I heart Autumn Tag

Pamätáte sa ako som vám písala,čo vás čaká na blogu? Boli tam recenzie a tag,do ktorého som bola nominovaná a tak. Lenže Dominika (moje skutočné meno) mieni, Berry mení. Okrem toho,že mám v hlave tak tisíc recenzií, mám pocit,že je tu na tomto blogu strašne málo jesenných ( aj iných :D ) článkov a preto som sa rozhodla urobiť I Heart Autumn Tag spojený s I love Fall Tag . Vážne som chcela napísať recenziu aspoň na knihu,ale...Nejako mi nič nenapadlo.Inak strašne sa hanbím,že nemám jesenný dizajn.Hádam tu bude.Raz. A potom ho tu nechám až do Vianoc :D Ale už poďme nato. Ešte jedna poznámka, chcela som byť skvelá a k tomuto tagu nafotiť vlastné fotky,ale potom sa ozvalo moje smartovné (lenivé) ja a všimlo si pár vecí,ktoré si v hlave spísalo asi takto.

Prečo nemôže Berry nafotiť fotky k I heart Autumn tag/I love Fall Tag:

a.) Je 19.18
b.) Je blbé svetlo
c.) Musím si dať nabiť Canonik,na zajtrajšie fotenie
d.) Lebo som už našla tri dôvody
e.) Lebo sa mi nechce
f.) Lebo je streda pred prázdninami
g.) Lebo na we♥it sú fotky krajšie
h.) Lebo musím vidieť The Originals
i.) Lebo vedľa mňa leží kniha Fangirl a hypnotizuje ma(literally)

Ako ste si mohli všimnúť tých dôvodov je dosť,preto som sa rozhodla nefotiť :D A teraz už k tagu, finally.

1.Čo pre teba značí príchod jesene?

Well, pre mňa znakom toho,že je jeseň sú hmlisté rána, keď vstanem,prejdem k oknu a vidím tú nádhernú mliečnu masu lenivo prevaľujúcu sa vo vzduchu. No a samozrejme stromy. Končeky ich listov meniace farbu a gaštany popadané v mori listov a niekedy necitlivo rozšliapnuté na chodníku. (People of 21th century)

add a caption



2.Aká je tvoja obľúbená jesenná vôňa?

Dážď. Milujem vôňu dažďa. A samozrejme kávy,ale to je asi každé ročné obdobie. Dážď je však nenahraditeľný.Či už jeho zvuk alebo vôňa sú dokonalé a evokujú mi jedine a jedine jeseň.

(96) Tumblr

3.Čo máš rada a čo nemáš rada na jeseni?

Čo mám rada? Dá sa to vôbec napísať menej než na A4ku? Pokúsim sa :D . Jeseň som mala rada odmalička, nebola som ovplyvnená žiadnym youtubersko blogerským boomom,proste to bolo tak odjakživa. Jednoducho milujem ako sa všetko po lete mení.Milujem aj neskoré leto a prechod do jesene, žlté polia so strašiakmi uprostred, tekvice v Kauflande, hmlisté rána, klopkanie dažďa na parapetnú dosku, oddychovanie zabalená v deke s čajom v jednej a knihou v druhej ruke, pocit,že mi nikto nevraví prečo som doma keď vonku je tak teplo,pretože vonku už nie je teplo.Milujem farby, vietor, odrazy svetiel v mlákach,skrátka všetko.
Na druhú časť otázky sa neoplatí odpovedať :D.

Untitled

4.Aký je tvoj obľúbený lak na nechty? (na jeseň)

No, momentálne žiaden,pretože moje nechty si vytrpeli tento príšerný mesiac plný skúšania a testov,ale medzi moje najmilšie laky ešte pred mesiacom oktober patril napriek príšernej kvalite
lak od Essence v odtieni 113-Do you speak love? a od Oriflame- The One-30530-London Red.



5.Obľúbený jesenný šál alebo iný doplnok?

Šál ani tak nie,ten nosím väčšinou v zime, ale čo sa doplnkov týka,tak určite cosy vysoké ponožky ♥ a ešte of course moje čižmy.Moje krásne nové,kožené, hnedé čižmy,ktoré nosím vždy a všade a hádam ich budete mať možnosť vidieť na fotkách.

6.Aká je tvoja obľúbená tradícia spojená s jeseňou?

No..My bohužiaľ nemáme Halloween a v podstate ani Thanskgiving,ako viem,že na dedinách sú v septembri alebo tak nejak Hostiny,čo je podobná vec k Thanksgivingu,ale neviem myslím,že to má od seba ďaleko. Čo je však veľmi zaužívaná tradícia,ktorú morbídne MILUJEM, sú dušičky.Zbožňujem cintoríny s množstvom plamienkov blikotajúcich v tme, tiché rozhovory ľudí,kvety a všetko s tým spojené. Doslova sa neviem dočkať piatka a soboty, kedy ,,pôjdeme na hroby". Dúfam,že si teraz nemyslíte,že som vyšinutá a stále budete mať môj blog radi :D.

Untitled

7.Čo máš radšej: Halloween alebo Thanksgiving?

Tak, vzhľadom na to,že žijem na Slovensku, nezažila som ani jedno.Ale ak by som si mala fakt vybrať,tak si asi vyberiem Thanksgiving.Neviem nejako sa mi to vždy páčilo viacej,ďakovať za úrodu, než Halloween.Jasné Halloween je fajn,ale Thanksgiving má aspoň pointu. Aspoň podľa mňa.

8.Aký je tvoj obľúbený jesenný nápoj?

Čaj. Väčšina ľudí preferuje prechýrené pumpkin latté,ale ja si väčšinou v kaviarňach v tomto období dávam čaj alebo horúcu čokoládu. Kávu väčšinou popíjam v zime alebo v jari alebo v lete :D.Pumpkin latté som taktiež chutnala.Bolo to fajn, trochu korenisté trochu sladké,ale na môj vkuse príliš...nekávové proste, mne sa z toho vytratila všetka káva a zostalo len niečo sladko korenisté.

Untitled

9.Obľúbená jesenná sviečka?

Byť úplne úprimná...Väčšinou doma pálim len čajové sviečky bez vône,pretože zvyčajne prídem domov večer,učím sa a keď mám zapálenú moju vážne obľúbenú jesennú sviečku a tou je November Rain od Yankee Candle tak sa mi chce strašne spať.Som taká malátna a najradšej by som sa zakuklila do deky,pustila si pomalú hudbu a driemkala si. To si však cez normálny týždeň nemôžem dovoliť...takže, ju pálim len keď som doma celý deň.


10.Obľúbený Halloweensky film?

Definitely Hokus Pokus. Dole budete (máte) mať obrázok z tohto filmu,ktorý ste určite ako deti videli.Ja som to strášne zbožňovala a už dlhšiu dobu ho hľadám aby som si to pozrela.No a potom Hotel Transylvania. To bolo pretty good.


Tu by bol približne koniec celého tagu.Chcela som tu vniesť trošku jesennej náladičky,lebo jej mám príšerne málo.Samé učenie,učenie, učenie, už mi to začína liezť na nervy.Anyway dúfam,že si cez prázdniny oddýchnete a nebudete len čumieť do kníh ako to čaká mňa a keď budete tak do nejakých normálnych,do ktorých sa chystám práve čumieť ja (Fangirl ♥). A tiež dúfam,že všetko čo plánujem vyjde a tak...rozpačitý koniec...trapas...idem čítať.

Uuu and I almost forgot,určite mi dajte do komentárov vedieť,aké sú vaše najobľúbenejšie veci na jeseni...what? To čo je za otázka bez otáznika.I mean čo máte na jeseni radi :D

With l♥ve and esteem, Berry

4 comments:

  1. Tak konečně (po těch letech, co Tě sleduji) vím, jak se jmenuješ skutečným jménem! Dominika! Moc hezké jméno, moc :)
    Vůně deště je nádherná! Miluji to počasí, když prší a já se mohu doma zachumlat do teplé peřiny, uvařit si třeba kakao nebo čaj (i když ten moc nepiji :D) a číst si při tom knihu. Ten vínový lak je doslova láska na první pohled. Ten musím sehnat a mít ho! :D

    ReplyDelete
  2. Mne celkom tento design príde jesenný, aj keď jasné, že nie úplne ale je s takými farbami, a aj obrázok evokuje jeseň.
    Aj keď si nič nenafotila, tie prvé tri fotky z w♥it sú fakt pekné. Keďže ja sa už nechystám robiť žiadny I heart autumn tag ani I love fall tag, kľudne ti tu môžem okomentovať všetky otázky :D.
    1.Ja som si na jeseni práveže tú hmlu a tak nikdy neuvedomovala. Pre mňa to hlavne znamenalo tie listy, v mojom prípade nejaké jesenné koláče :D a šetrenie na Vianoce a tak.
    2.Vôňa dažďa. Neviem si vybaviť ako vonia dážď, ale viem si vybaviť ten pocit po daždi, ten mám fakt rada, keď som von. Táto jeseň je aspoň u nás teda skôr slnečná, aj teraz vonku svieti slnko, napriek tomu že je už námraza :D. A vôňu kávy som myslím, že napísala do článku aj ja, ale teraz by som spomenula ešte vôňu vlašských orechov.
    3.Súhlasím, že mi vyhovuje, keď von nie je tak pekne a môžem kľudne byť doma :D. Ja neviem či som bola niečím ovplyvnená, no ja som vždy mala rada všetky ročné obdobia, A stále mám, rovnako.
    4.Tieto farby sa mi tiež hodia na jeseň najviac, páči sa mi táto tmavo červená, alebo ako ju nazvať?
    5.Určite pridaj fotku tých čižiem. Mne sa tiež neskutočne páčia kneehigh socks. A šály tiež skôr v zime.
    6.Ja si spomínam ešte na tvoj článku na blog.cz o kúzle cintorínov. Celkom ma to vtedy oslovilo, aj mne sa večer páčia tie rozsvietené cviečky a lampáše, to ticho a kľud, a to že spomíname.
    7.Ja by som si vybrala oboje :D. Ale ak by som mala možnosť len jedného, tak Halloween :D. Thanksgiving mám pocit, že je u nás tak nejak spojený s Vianocami, vtedy aspon u nás aj ďakujeme za to čo máme, máme rodinnú večeru, ďalš deň rodinný obed.
    8.čaj čaj čaj ♥ To pumpkin latté som nikdy nemala, no predstavujem si to tiež tak viac sladké ako kávové :D.
    9.Súhlasím. Ja tiež už nezapalujem veľmi tie voňavé sviečky, bolí ma z toho hlava.
    10.Ani jeden z tých filmov som nevidela, ale ten hotel Transylvania si asi pozriem :D.

    Mňa by teda aj čakalo nejaké učenie, ale ako sa poznám zase sa na to vykašlem :D. Akurát som dočítala Hunger Games, takže idem zažať čítať ďalšiu knihu♥

    ReplyDelete
  3. Konečne viem ako sa voláš! Kedysi som rozmýšľala nad tým, akého mena môže byť skratka Berry, alebo k akému menu je najbližšie a nikdy som sa k ničomu nedostala! Vďaka ti veľká o preveliká! :D

    1. Počas článku som premýšľala, čo by som napísala ja. A keď som sa tak po tretí krát pozrela na ten obrázok, ktorý si k tejto otázke dala, moja odpoveď mi bola hneď jasná! Hmlisté rána, farebné stromy, gaštany a dážď sú fajn, zbožňujem to všetko, ale pre mňa značí príchod jesene celkom niečo iné. Je to ročné obdobie, po ktorom nasleduje zima, moja milovaná a krásna, biela zima! Myslím na ňu počas celého roka, ale príchodom jesene viem, že zima sa už nezadržateľne, konečne blíži! Ale jeseň pre mňa evokuje aj tú takú zimu so slnkom, bez snehu. Takú tú krásnu, mrazivú zimu.
    2. Tu sa zhodneme. Nech prší kedykoľvek vôňa dažďa a po ňom je vždy úžasná!
    3. Existuje niečo, čo sa na jeseni nedá mať rado? :D
    4. Nelakujem si nechty :D
    5. Doplnok? Žiadne doplnky nenosím. A preto poviem len: svetre!
    6. Halloween, ale vzhľadom na to, že ho neoslavujeme, tak asi veľmi nič. Ale chodenie na hroby sa mi tiež páči. To ticho, tma a plno svetla zo sviečok, to pohrúženie do vlastných myšlienok a tiché rozhovory s našimi zosnulými. Tiché modlitby a dúfanie, že už sú na lepšom mieste. To sa mi páči.
    7. Halloween. Strašidlá a takéto veci ja môžem, aj keď sa toho bojím. Ale strašne neskutočne sa mi to páči!
    8. Ach, čaj! Môžem ich síce piť po celý rok, ale k jeseni sa tak náramne hodia!
    9. Žiadnu nemám. Ja skôr vianočné vône ako jablko, škorica, vanilka a tak podobne.
    10. Nightmare before Christmas, to mi príde celkom Halloweenske, lebo podľa názvu neviem, či je to k Vianociam alebo k Halloweenu a potom Tim Burton's Corpse Bride.

    Prajem príjemné učenie. Ja by som sa mala tiež, ale veľmi sa mi nechce. Asi zrejme budem čítať Verne-ho *_*

    (kacenka197.blog.cz)

    ReplyDelete
  4. Kdyby to bylo cokoliv jiného, tak to ne, ale tyhle důvody fakt beru, Berry :D
    Ale ten design je takový podzimní, nech ho tady, já ho mám strašně ráda!^^
    Snad ve všem s tebou souhlasím, až na lak ne nehty, protože si nehty nelakuju, takže to pro mě s podzimem nemá nic společnýho. :D
    To s těma dušičkama je přesný. Je to prostě takový naše, my (jak Slováci, tak Češi) nejsem takoví ti veselí a otevření, i Vánoce slavíme potichu v takovém tom duchovním stylu. Mně se to právě hrozně líbí.
    Dneska u nás děcka chodily v maskách aka Halloween a my jsme se s pár lidma rozhodli, že příští rok si taky uděláme masky, půjdem v tmavým a na tričkách budeme mít nápis "My slavíme dušičky". :D Náhodou je to dobrej nápad.

    Fangirl je úžasná knížka, měla bych si ji přečíst znovu. Je strašně vtipný, jak se v tom každej vidí.

    ReplyDelete