Monday 8 July 2013

Photography Mix

Heyyy guuuuys! Ako sa máte? Ako prázdninujete? Ja som sa dnes prekvapivo zobudila o 7.04 načo som okamžite volala kamarátke aby šla behať :D Vlastne som ešte spala takže dúfam, že som jej to povedala. Určite si myslela , že som na drogách. Ani neviem či som ju len zobudila alebo už bola hore. Musím sa jej spýtať či vôbec bola behať! ;)
UPDATE: Nebola behať!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konečne som sa zdvihla z postele až o 7.55 a  ako zvyčajne som šla venčiť psa spolu s mojou kamarátkou a jej psom. Neskôr som sa najedla, pozrela film a teraz som tu. Idem vám sem pridať mix niekoľkých starých fotiek, pretože plánujem pridať do každej ,,rubriky" na začiatok aspoň jeden príspevok :) Preto tu dnes máme fotografie a GUEEEEESSSSS WHAT?! Poviem vám ! Čakajú vás 2 videoblogyyyyy! Tramtararááá. Budú sa natáčať zajtra takže trpezlivosť.

Teraz už späť k fotkám. Je to úplný mix, ešte tuším z jari, dokonca zo zimy. Ku každej fotografii bude aj menší komentár, tak dúfam, že vás tu neunudí a zanecháte komentár.


Prvú fotku, ktorú vám predstavím absolútne, bezkonkurenčne  MILUJEM. Na fotke je môj krásavček (Canonik) a známa papierová postavička, ktorú určite každý pozná. Tento však nie je originál Amazon.co.uk ale musíte uznať, že to je takmer presná kópia. Nie je môj, patrí kamoške s ktorou som bola fotiť a tiež fotka je fotená jej fotoaparátom. Zrkadlovka Sony neviem čo. Fotu som však fotila je a úplne najviac sa mi páči. Čo poviete?

Ďalej tu máme Boh vie čo. Vedela som ako sa to volá, ale už neviem. Je to fotené niekedy v máji....môže byť že v máji. Strašne sa mi páči farba toho kvetu, taká fialová aj modrá aj taká svetlučká...Proste love it!



 Kvietok,nepotrebuje komentár :D


Tulipáán! Zmienila som sa niekedy o tom ako zbožňujem tulipány? Sú to moje obľúbené kvetiny. Sú dokonca aj pred ružou. Neviem prečo sa mi tak hrozne páčia. Tento je už pomaly odkvitnutý, ale keď je ešte len púčik je to rozkošné. Rada by som niekedy navštívila Holandsko a tie hektáre tulipánových polí nehovoriac o tulipánových záhradách. 


Tieto čudá sa mi tiež páčia. Neviem ich názov, ani to od mňa nemôžete očakávať, keďže žijem v bytovke. Neznášam to. Jedinú záhradu, ktorú mám je pri vedľajšej bytovke.


So this is sooo cuteee. Milujem túto fotku, pretože sa k nej  viaže príbeh. Je zo septembra minulého roku hádam a je fotená mobilom. (!!) Čo sa týka príbehu. Bol september a ja a môj najlepší kamarát sme práve šli domov . Rozprávali sme si pocity z novej triedy na strednej škole a tak a zrazu som na chodníku zbadala vtáčika. Mal zavreté oči sa nehýbal sa. Sedel tak ako vidíte vyššie na fotke. Kľakla som si k nemu a skúšala ho vyplašiť či vzlietne. Ani oko neotvoril. Začali sme sa s kamarátom dohadovať či je mŕtvy. Kamarát si tiež k nemu kľakol a tvrdil mi, že dýcha, že už poďme. Nato som mu odvetila, že ho tu nemôžem nechať uprostred chodníka veď naňho niekto šliapne. Zobrala som paličku a začala do neho štuchať a prihovaráť sa mu. Stále mal zavreté oči. Okolo prešlo niekoľko ľudí a pozerali na nás ako na vyšinutých. Vtedy ma môj skvelý kamarát pohladkal po hlave a nahlas povedal: ,,Pooooď sestrička, už ideme mamička nás čaká s obedíkom, no poď to bude dobré." Ako keby som bola psychicky narušená. An idiot! :D Ja som sa nevzdala a štuchala som ďalej až nakoniec vták dramaticky otvoril oči. Hell yes žije! Potom tam sedel ďalších 10 minút a nakoniec len tak odletel. Chápete? Ja nie....



A posledná fotka je môj ňuňí škrečok Steve! :) Hope you like him.
Zatiaľ sa s vami lúčim, prosím zanechajte koment a hodnotenie týchto fotiek,rada si ich prečítam a odpoviem.
See ya! Your Berry

4 comments:

  1. Tá prvá je úplne profesionálna :33 Máš ňuňu škrečka :)) To máš nejakého ratardovaného kamaráta :DDDD Ale zlatý je aj tá sýkorka :))

    ReplyDelete
  2. Nádherně fotíš :-) a moc se mi líbí tvůj design! Je perfektní :-)
    Máš úplně kráásného křečka, to je džungarák, že? Taky doma jednoho mám :-) holku Jůlii :-)
    A ano, je to kosmetický kufřík, musela jsem si ho kupovat na střední ;-) :-)

    ReplyDelete
  3. Nádherne fotky :') ♥♥

    ReplyDelete